مصاحبه آرشیو خبر ها
هیچ کس اتفاقی پولدار نمی شود ، یووه تجلی فوتبال ایتالیاست

هیچ کس اتفاقی پولدار نمی شود ، یووه تجلی فوتبال ایتالیاست

فابیو کاپلو مربی اسبق تیم ملی انگلستان و باشگاه رئال مادرید که هم اکنون در 69 سالگی بعد از اخراج از تیم ملی روسیه در جولای 2015 دیگر در این عرصه شاغل نبوده است، در مورد شانس ناپولی و یوونتوس صحبت کرده است:

 

ناپولی و با برترین گلزنش ایگواین و بهترین خط حمله با 52 گل در برابر یوونتوس با بهترین دفاع و تنها 15 گل، کدام را بهتر می دانید؟

 

مثل همیشه باید به نکات ظریف دقت کنید، در نهایت باید روی قدرت دفاعی که گل های بیشتری زده و یا نیروی حمله برابر تیمی که گل های کمتری خورده حساب کنید. یوونتوس در تمام نقاط زمینش رقابتی است، در حالیکه ناپولی می تواند از لحاظ نفوذ بهتر شود.

 

ساری گفته که قدرت اقتصادی یوونتوس باعث تفاوت آنها با بقیه ی تیم ها شده است:

 

زدن این حرف ارزش کار مدیریت بالادست یوونتوس را کوچک جلوه می دهد، نتایج ورزشی و اقتصادی تیم در فوتبال مدرن در اثر برنامه ی ریزی دقیق به دست می آید. هیچ کس اتفاقی پولدار و موفق نمی شود. یوونتوس تجلی فوتبال کشور ماست، تیمی که همیشه روی یک پایه و اساس مستحکم از بازیکنان ایتالیایی بنا شده که برای تیم ضروری هستند. ما می دانستیم که با صبر و زمان، یوونتوس به این سطح بار دیگر خواهد رسید.

 

امار می گوید که ایگواین بهترین مهاجم ایتالیاست، بهترین مدافع ایتالیا کیست؟

 

آندره آ‌ بارزالیِ یوونتوس. او تنها کسی است که هنوز می تواند نبردهای تن به تن را پیروز شود. کیه لینی ― که مدافع بسیار قدرتمند و خوبی هم هست ― از این لحاظ یک مدافع تمیز به حساب نمی آید، سبک بازی کیه لینی حاصل تکامل تکنیکی است در فوتبال است. اما از سوی دیگر، بارزالی به سبک مدافعان قدیمی بازی می کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: